2014. március 2., vasárnap

In another life I would be your girl:Part 1

Az életem akkor fordult fel fenekestül igazán,amikor a Real Madrid védőjével kezdtem randizni.Először semmi komolyat nem terveztünk Sergioval,csupán néhány randevút.De a végén mégis kialakult köztünk a szerelem,amit én azt hittem,hogy már sosem fogok érezni.Hiszen Sergi előtt volt egy nagyon komoly kapcsolatom,ami csúnya véget ért.Ekkor azt gondoltam,hogy magányosan fogok meghalni,úgy éreztem,hogy soha senkit nem fogok annyira szeretni,mint azt a srácot,aki szintén focista volt.Aztán láss csodát Sese besétált az életembe és mindent megváltoztatott.Boldoggá tett és megtanított újra bízni a férfiakban,és 3 év együttlét után sikerült elérnie azt,hogy igent mondjak neki.Ez pedig nagyon nagy dolognak számított nekem.Azt akartam,hogy minden tökéletes legyen az esküvőnkön,ezért szinte minden áldott nap ezzel foglalkoztam.
-Sese,kicsim!Gyere ide kérlek!-kiabáltam ki a teraszról Ramosnak.
-Igen?!-lépett ki félmeztelenül a szobából,mire mosolyogva bámultam rá.
Egy másodpercre elfelejtettem,hogy mit akartam mondani,mivel az izmos tetovált testének látványa,még ennyi év után is ugyanolyan hatással volt rám.De aztán természetesen megembereltem magamat és megszólaltam.
-meg kéne írnunk a meghívókat!
-Jajj Lara az még ráér!Most inkább pihenjünk egy kicsit!Csobbanjunk egyet a medencében,aztán a nap további részét töltsük a hálóban!-kacsintott rám kaján vigyorral az arcán.
-Csábító ajánlat!És tudod,hogy legszívesebben én is ezt tenném,viszont az esküvő dátuma vészesen közeleg,és a 120 meghívó nem készül el magától!
-120?!Minek annyi ember?
-Ezt most tőlem kérdezed?!Az én részemről csak a családom lesz ott,meg néhány barátom..te viszont a múlt héten összeírtad azokat az embereknek a nevét,akiket meg akarsz hívni....Az egész Real szerepel a listán,még a fűnyíró csávó is.Plusz felírtad a válogatott nem Realos tagjait,meg még ilyen-olyan focistákat!Még nem volt erőm végig olvasni a neveket,annyit gyűjtöttél össze...
-Jójó igaz,de ők fontos személyek!
-Akkor pedig ne háborogj a 120 ember miatt!-pusziltam meg.-Na kezdjünk neki!
-Várj egy kicsit Lara!Arra gondoltam,hogy ma este tarthatnánk egy bulit,ahová eljönne az összes haverom...így találkozhatnátok a nagy nap előtt.Szerintem tök jó lenne,nem?
-Istenem Serg!Mindig a hülye bulikon jár az eszed!Tényleg szuper lenne,de nem akarok mindent egyedül csinálni!
-Nem fogsz!Segítek!ma este bulizunk egy jót,kikapcsolunk,holnap pedig neki állunk szervezkedni.Oké?-kérdezte,én válaszul csak bólintottam és megcsókoltam Sergio puha ajkait.-De ugye Emilynek nem küldünk meghívót?-húzódott el tőlem egy pillanatra.
-Már miért ne küldenénk Serg?
-Mert ő meghívó nélkül is jön....bármibe fogadok,hogy pár perc múlva beállít valami hülyeséggel!-mondta nevetve,majd ismét szenvedélyesen csókolgatta a számat,ezt örömmel viszonoztam.
-Sziasztok!Ugye nem zavarok?!-köszönt Emily és a válaszunkat meg sem várva kényelmesen elhelyezkedett a napozó ágyon.
-Látod mondtam!-súgta  a fülembe,amire én hangosan felnevettem.-Ja és Emily eléggé zavarsz!-vetette oda neki,de mindketten tudták,hogy ez csak poén.
-3 év után igazán tudhatnád már Sergio,hogy ezt nem tőled kérdezem,hanem Larától!-felelte frappánsan a barátnőm.
Sergio és Emily sosem voltak legjobb barátok,csak miattam viselték el egymást.De ilyenkor is rendszerint ugratták a másikat.
-Ne törődj Sesével,örülök,hogy itt vagy!Éppen hívni akartalak,mert be kéne vásárolni Sese esti partijához!
-Úúúú milyen parti??
-Csak Sese jó néhány focista haverja átjön!
-Szuper!Rengeteg szexi szívdöglesztő futballista egy helyen?!Én is jövök!
-Ne aggódj Em,egyiknek sincs rossz ízlése,szóval nem fognak kikezdeni veled!-röhögött Sergio,Emily pedig egyszerűen csak nyakon vágta.
Már meg sem próbáltam megérteni őket....
-Na jól van kicsim,mi most megyünk!-ragadtam meg Emily karját,miközben kifelé igyekeztünk a kapun.
-Szia édes!Siessetek és hozzatok sok finomságot!-adott egy búcsú csókot,aztán beültünk az Audimba és a bevásárlóközpont felé vettük az irányt.Emily elég szótlan volt a kocsiban,amit kissé furcsáltam,hiszen elég bőbeszédű lány.Csak akkor szólalt meg mikor már az egyik üzletsoron jártunk,természetesen ruhákat néztünk.
-Lara te biztos hozzá akarsz menni Serghez...tudod azok után?!-kérdezte halkan Em,ekkor vált világossá,hogy miért volt ilyen csendes.Nem tudta,hogy mégis hogyan hozza fel ezt a kínos témát.
-Persze,hogy a felesége akarok lenni,hiszen szeretem!-magyaráztam,de Emily közbevágott.
-Tudom,én csak nem szeretnélek újra szomorúnak látni!-felelte Em.
-Tudtam,hogy erre akarsz kilyukadni!De kérlek ne hozd fel ezt többet!Fájdalmas emlék az nekem..förmedtem rá idegesen.-Sergio más,egészen más..-tettem még hozzá.
-Jó oké,igazad van!Bocs!.-tette fel védekezőn a kezét,majd elterelte a témát.-Mit szólsz ehhez a ruhához?-mutatott felém egy szép rózsaszín szoknyát.
-Azt,hogy azonnal felpróbálom!-mosolyodtam el.
A délután többi része zökkenő mentesen ment.Megvetünk néhány ruhát,de inkább élelmiszereket vásároltunk Sergio rögtönzött bulijához.Este hét volt mire hazaértünk,ekkor már a ház előtt rengeteg autó állt,az udvarból pedig üvöltött a Nickelback This afternoon című dala.
-Te,az ott nem Cristiano kocsija?-kíváncsiskodott Emily,ezért én egy pillanatra felnéztem a csomagtartó kipakolásából.
-De.-hajoltam vissza az utolsó szatyorért.-Most viszont segíts bevinni ezeket,mert alig bírom el!-mondtam,de Emilynek már nyoma sem volt.
Ronaldo neve halltára úgy megőrült,akár egy tinédzser.Már évek óta belezúgott,egyszerűen nem fogta fel,hogy Cristianonak Irina a barátnője.De hát valljuk be,hogy titkon,vagyis inkább nyilvánvalóan bejött Emily.Viszont akkor sem történt soha semmi köztük,de Emily mindig is kitartó lány hírében állt.Tehát tovább "zaklatta" a portugál 7-est.És még az sem zavarta,hogy a legjobb barátnője egyedül cipel be 9 szatyrot.
-Szia Lara!Segítsek?-ajánlotta fel kedvesen a Real kapusa,Iker Casillas.
-Hello Iker!-pusziltam meg.-Igen,légyszíves!Nem tudom hol van ilyenkor a vőlegényem!-adtam át neki néhány holmit.
-A medencénél van,be akar mutatni neked valakit,úgyhogy menj oda!Ezeket majd én beviszem,a kajákat pedig mind felfalom...tök éhes vagyok!-viccelődött.
-Oké,edd csak,azért hoztam!Ja és piát is vettem!
-Lara én úgy szeretlek!-vigyorgott Iker.
-Tudom.na indíts befelé,mert már ki tudja,hogy mi van odabent,ha elfogyott a kaja!
-Igazad lehet...ha mindenki csak fele annyira éhes,mint én akkor csoda világ van!-indult el az ajtó felé,én pedig a medencéhez mentem.
Sergio valóban ott volt néhány srác és csaj társaságában beszélgettek és röhögtek.
-Szia kicsim!-húzott az ölébe.-Hol voltál ilyen sokáig?
-A boltban.
-Remélem nem bővült a ruhatárad?!
-Ááá nem!-vágtam rá cinikusan.-Emily merre van?Ronaldot üldözi?
-Nem kell annyira üldözni Crist.Összevesztek Irinával,eléggé ideges emiatt.Ilyenkor bármire képes....
-Húha azért remélem nem csinálnak semmi meggondolatlant Emilyvel!
-Ne foglalkozz már annyit velük,felnőtt emberek azt csinálnak,amit akarnak!Gyere,inkább bemutatlak a tanúmnak!-kulcsolta rá az ujjait az enyémre,majd magával rántott a nappali irányába.
-Nem Cristiano lesz a tanúd?!-lepődtem meg.
-Nem.A legjobb barátom lesz az,csak még nem ismered!
-Hogyhogy nem találkoztam vele 3 év alatt?
-Mert Angliába focizik,és ritkán jár haza.
-Oh értem!-bólogattam,aztán Sergio odalépett az éppen háttal álló magas barna hajú sráchoz és megszólította.
-Amigo szeretném bemutatni a jövendőbelimet!-mondta neki,a pasi pedig megfordult.
Rögtön felismertem Őt,első szerelmemet.Döbbenten bámultunk egymásra,azt hiszem egyikőnk sem hitte,hogy így és itt fogunk újra találkozni.A meglepettségtől nem,hogy szólni,de még gondolkodni sem tudtam.Csupán annyi jutott el az agyamig,hogy végem van.....Ahogy néztem a csoki barna szempárt ismét azt éreztem,mint sok évvel azelőtt.Szerelem és gyűlölet.Szörnyű kettősség,ugye??Fogalmam sem volt,hogy mihez kezdek ezzel a helyzettel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése