2013. november 10., vasárnap

8.rész

-Tom bántott engem,te is tudod....én ezt még nem tudtam feldolgozni.Félek,hogy újra beleesek abba a hibába,amibe Tomnál.
-Ezt már mondtad és azt válaszoltam rá,hogy nekem eszembe se jutna kezet emelni rád.Őszintén szólva rosszul esik,hogy ezt feltételezed rólam!
-Engem meg az bánt,hogy nem értesz meg!Olyan,mintha a négy falnak beszélnék...
-Dehogynem értelek meg!Figyelj rám Amy kérlek!én szeretlek és veled szeretnék lenni...Való igaz,hogy mindkettőnknek voltak sötét korszakai a múltban,de ezen túl kell lépni,akármennyire is fáj az már megtörtént..kész vége,ez ellen már nem tehetünk semmit!Miért nem fogod fel ezt végre?Miért nem tudod elhinni,hogy szeretlek?!
-Mert nem tudom...ez felfoghatatlan számomra!-mondtam ki végre,az indokot amiért elutasítottam.
-Szóval erről van szó!-bólintott Nando mindentudóan.-De ezt most nem nagyon értem!
.Jajj Fer!Millió lányrajongód van,és a  legtöbbjük szerelmes beléd!Nap,mint napcsodálatos lányok vesznek körül,akik bármit megtennének azért,hogy veled lehessenek.Nekik nem kéne könyörögnöd,mint nekem!Én sehol sem vagyok azokhoz a lányokhoz képest!Nem vagyok elég jó!
A sötétség ellenére is láttam,ahogy Fernando arcára kiült a döbbenet a szavaim után.
-Amy te nem vagy normális,esküszöm!Hogy a fenébe gondolhatsz ilyen hülyeséget?Te sokkal jobb vagy bárki másnál!
-Ugyan,ezt te magad sem hiszed el!
-De,képzeld én így gondolom!
-Nando azok a csajok mindent megadnának neked,amit csak szeretnél.Egyikőjükkel sem lennél veszélyben,nem kéne attól félned,hogy a volt barátja visszatér és valami szörnyűséget tesz!
-Tom nem fog rád találni!Ne idegeskedj ezen!
-Te nem ismered,én viszont igen.Addig nem fogja feladni a keresésem,ameddig nem talál meg!Csak a bajt hoznám rád és Norára is!Ezt pedig nem akarom.Szeretlek,tényleg,de neked az lesz a legjobb,ha elfelejtesz!
-Őrültségeket beszélsz!-mondta,majd közelebb húzott magához.-Gondoskodni fogok róla,hogy ha felbukkan ismét Tom,hogy ne ússza meg szárazon,azt,amit veled tett!
Nando mélyen belenézett a szemedben,ebből tudtam,hogy komolyan beszélt.Ezután bizonyításként meg akart csókolni,de én elhúzódtam tőle a saját érdekemben.Majd felálltam és lerohantam az emeletről,természetesen Fernando mindvégig árnyékként követett.
-Várj már!-kiáltotta utánam,de én akkor már cipőmet húztam.-Mégis hova akarsz menni éjjel kettőkor szakadó esőben?
-El,valahova.Muszáj!-feleltem frappánsan és miután felkaptam a kabátom kiléptem a teraszra.
-Amy,ne menj el!Nekem tényleg nem kell más,kérlek hallgass végig!
-Nem Nando!Keress magadnak egy olyan lányt,aki nem veszélyeztet téged és Norát!
Kiléptem a teraszról a szakadó ég alá,és rohanni kezdtem a kapu felé,de Fer megragadta a karom és visszarántott.
-Szeretlek Amy!Komolyan mondom,hogy nem érdekel más!Amy 4 év óta te vagy az első ember Norán kívül,aki boldoggá tud tenni.Te vagy az egyetlen,aki feledtetni tudja velem Lisát!Ő elment,egy szerelmemet kénytelen voltam elengedni,de téged nem foglak!Nem hagyom,hogy elmenj valami hülyeség miatt.Szeretlek,ahogy Nora is.Kérlek Amy ne menj el most!Amióta jelen vagy az életemben úgy érzem,hogy van értelme felkelnem reggelente.Megígérem,hogy mellettem nem lesz semmi bajod,nem esik bántódásod.Távol fogom tartani Tomot,ha kell csak maradj!-mondta Nando.
Néhány percen keresztül némán bámultuk egymást a szakadó esőben,aminek következtében két pillanatba sem telt és már eláztunk.Olyannyira,hogy még a bugyimban is folyt a víz,de nem érdekelt.Nando szavai meghatottak,így hát mosolyogva a nyakába ugrottam és megcsókoltam.Sikerült meggyőznie,és már világossá vált számomra,hogy minden tiltakozásom ellenére is Nandoval kell új életet kezdenem.
-Szeretlek!-válaszoltam a karjai között.
-Akkor maradsz?-szegezte rém a nagy barna szemét kérdőn.
-Igen.
-És leszel a barátnőm?
-Persze!
-És szeretni fogod Norát is?Mert,ha velem vagy,akkor Norával is.Kettő az egyben..
-Már most imádom Norát,és az apját is.
-Ezt örömmel hallom!Azt hiszem nincs több kérdésem.-csókolt meg.
Nando felkapott az ölébe és bevitt az ítélet időből.Csurom vizesek voltunk,de ez hidegen hagyott minket(szó szerint)még így is folytattuk a csókolózást.Boldog lettem,és egy szempillantás alatt kivirultam Nando mellett....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése