2013. augusztus 17., szombat

9.rész

Reggel a telefonom csörgésére ébredtem.Pár percig nem tudtam,hogy hol vagyok és mi történt,de amikor ránéztem a mellettem édesen szunyókáló csupasz Fernandora minden beugrott.
-Szia Sara!-vettem fel álmosan a telefont.
-Szia Isa!Na mizu,milyen ott Barcelonában?Nincs semmi baj?
-Nincs.Minden szuper!
-Fernando?
-Mi van vele?-kérdeztem vissza,mert furcsának tartottam,hogy róla érdeklődik.
-Ja semmi.Normális veled?
-Sara mi ez kihallgatás?Nagylány vagyok,tudok vigyázni magamra,bízz bennem!-állítottam le Sarát,mert már megint túl aggódta a dolgokat.
-Benned bízom,de Torresben....hát...Semmi nem történt köztetek ugye?Nem akart lefektetni vagy ilyesmi?
Egy hang sem jött ki a torkomon Sara utolsó kérdése után.Eszembe jutott,hogy mit ígértem a nővéremnek,aztán bevillant pár kép az agyamban a Nandoval töltött éjszakáról.Sosem szerettem hazudni Saranak,de tudtam milyen csalódott lenne,ha elmondanám neki az igazat.
-Isa kezdek ideges lenni,mondj már valamit!
-Nem feküdtünk le,nincs köztünk semmi!-hazudtam,de közben legördült egy könnycsepp az arcomon.Gyűlöltem magam emiatt a "kis" füllentés miatt.
-Ez nem volt túl meggyőző!-kételkedett és ezúttal nem csak fölöslegesen tette.
-De pedig így volt...Most mesélj te mi a helyzet otthon?
-Dani rábeszélt egy találkozóra,hogy megpróbáljuk helyretenni a házasságunkat,úgyhogy ma délután átbeszéljük ezt az egészet.közölte csak úgy mellékesen.
-Ez nagyszerű,remélem kibékültök!
-Danin múlik!Ha bebizonyítja,hogy szeret,akkor visszaköltözöm hozzá és együtt maradunk,de ha nem akkor elválunk,de ez nem lenne jó....Nem akarom,hogy José csonka családban nőjön fel.
-Szurkolok,hogy sikerüljön!Bírom Danit jó srác a félrelépéstől eltekintve!
-Hát igen az a baj,hogy én is túlzottan szeretem!.sóhajtott nagyot Sara.-Na,de most megyek,mert José felébredt!Vigyázz magadra húgi!Fernandonak pedig azt üzenem,hogy ha kikezd veled akkor személyesen én tekerem ki a nyakát!
-Megmondom neki!Szia Sara!-tettem le gyorsan a telefont.
Szomorúan ültem le az ágy szélére.Az este minden sokkal könnyebbnek tűnt...Akkor viszont fogalmam sem volt semmiről.Nem tudtam hova tenni a köztünk lévő viszonyt Nandoval.
-Shakira!Mi a baj?Talán megbántad,hogy tudod....
-Jajj nem,dehogy!
-Az jó,mert én sem.De akkor mi bánt?
-Sara.-válaszoltam egyszerűen.Mire Nando feltápászkodott az ágyból magára kapta a boxerját és a felsőjét,aztán leült mellém és kíváncsian nézett rám.Elmeséltem neki a telefonbeszélgetés,aztán megemlítettem Sara üzenetét,végül pedig beszéltem neki a félelmeimről,miszerint helytelenül cselekedtünk.
-Először is szerintem jól tetted,hogy nem mondtad el Saranak a dolgot,mert előbb ezt még nekünk kéne megdumálnunk,és amúgy meg eléggé beijedtem Sarától,kinézem belőle,hogy megteszi amit mondott...bevallom eléggé tartok tőle!-vallotta be mosolyogva
-Én is...És kettőnkkel mi lesz?
Az egész délelőttünk ráment,mire átrágtuk magunkat ezen a témán.Fernando elmondta,hogy ő meg szeretné próbálni velem,mert belém szeretett.Nekem pedig nem volt ellenemre a dolog,mivel én is ugyanezt éreztem.Szóval délután a tengerparton már nem kellet megjátszani magunkat Yolandáéknak,mert akkor már tényleg együtt voltunk.És bár Yolanda tette-vette magát Nando előtt a bikinijében,minden pillanatban igyekezett megmutatni,hogy neki mennyivel nagyobb mellei vannak mint nekem,de Fernandot egyátalán nem érdekelte Yolanda.Továbbra is engem ölelt,engem csókolt és velem hülyéskedett,ezzel pedig bebizonyította számomra,hogy komoly szándékai vannak velem.És nekem is azok voltak...




Megjegyzés:Tudom ez a rész nem volt valami baromi izgi,de megígérhetem,hogy a következők azok bizony sokkal izgalmasabbak lesznek.A 10.rész szerdán jön:)

2 megjegyzés: